سطح کراتینین در نوسان 2.5-3.2 چگونه آن را پایین تر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین در نوسان 2.5-3.2 چگونه آن را پایین تر

سطح کراتینین در نوسان 2.5-3.2 چگونه آن را پایین تر؟ در درمانگاه، کراتینین 2.5 و 3.2 در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است، که یک مرحله حیاتی است. اگر شما می توانید آن را در این مرحله کنترل کنید، ممکن است فرصت آن را معکوس و سطح کراتینین بالا خواهد بود با آن کاهش دریافت کنید.

در طب غربی، پزشکان hormonotherapy توصیه برای به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری، پس از آن کنترل، دیالیز مراجعه کننده خواهد شد. در مقایسه با طب غربی، طب چینی می تواند بیماری کلیه در یک راه طبیعی تر درمان می کند. یک سری درمان های منحصر به فرد بر اساس آن وجود دارد، در میان آنها طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است، در حال حاضر به طور گسترده ای برای درمان این بیماری استفاده می شود.

با کمک طب میکرو چینی Osmotehrapy، مردم می توانند بهبود آشکار از طریق ادرار خود را در بر داشت، خون و پروتئین در ادرار خواهد شد تا حد زیادی کاهش می یابد، که به معنی آن است اثر درمانی قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی. با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، این درمان را منحصر به فرد می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، در نتیجه به عقب صدمه به کلیه ها. پس از کلیه به حالت عادی، می تواند سموم و مواد زائد موثر تخلیه، بنابراین کراتینین (یک نوع محصول توسط متابولیسم عضله) سطح خواهد شد به تدریج کاهش داد. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما مشاوره رایگان را برای شما فراهم. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

بنابراین طب میکرو چینی Osmotherapy انتخاب خوبی برای کاهش سطح کراتینین بالا است، اگر سطح کراتینین شما در نوسان است 2.5-3.2، شما نیاز به درمان به موقع سیستماتیک، تا که به جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: